Естетичний інтелект 🖼️
У наш час більшості споживачів зовсім не потрібно багато речей— для нас важливі емоції, які викликає у нас певна річ. Ми хочемо отримувати від контакту з продуктом додаткову цінність. Саме тому естетика набуває для бізнесу першочергового значення.
Полін Браун протягом 25 років очолювала північноамериканський підрозділ LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton – французька транснаціональна компанія, відомий виробник предметів розкоші під торговими марками Christian Dior, Louis Vuitton та ін). Вона знає про індустрію моди та краси практично все. Полін впевнена: зараз потрібно працювати насамперед не з функціональними властивостями продукту, а з почуттями та емоціями клієнтів. Тільки так можна створити успішні та, що найважливіше, довговічні бренди.
Вона показує як самостійно розвинути естетичний інтелект (а отже, і особистий стиль): з її точки зору, це не даність, а навичка, яку можна тренувати (хоча на це знадобиться час та сили). В основі книги - історії підприємців, лідерів та команд, серед яких Louis Vuitton, Tiffany, Chanel, Gucci, Estee Lauder, MAC Cosmetics, Harley-Davidson, Айріс Апфель, Джо Меллоу та багато інших.
🔹Фішки книги
- Авторка протягом 25 років керувала підрозділом Moet Hennessy Louis Vuitton.
- Можливість глянути на індустрію моди зсередини.
- Вправи в розвитку естетичних здібностей.
🔸Для кого ця книга
- Для власників бізнесу та керівників, які усвідомлюють важливість естетики.
- Для всіх, хто бере участь у створенні продукту чи бренду.
- Для тих, хто бажає розвинути власний естетичний інтелект.
- Для всіх, хто цікавиться індустрією моди та краси.
🟢 Купити книгу Эстетический интеллект. Как его развивать и использовать в бизнесе и жизни 🟢
#естетичнийінтелект #полінбраун #bsl_nonfiction